Якщо вам подобається блог - порекомендуйте його друзям. Якщо не подобається - тим, кого не любите

неділю, 17 вересня 2017 р.

Коли сумно, послухайте...(пісня іммігрантки)

Коли я врешті потрапила на омріяний мюзикл "Метро" (білети купувала за півроку), була до сліз враженою цією піснею. Як вона виразно описує стан, котрий часом накочується на мене, в найгірші дні мого життя за кордоном, далеко від дому. Ні, я не шкодую, що виїхала. Просто часом буває настільки самотньо, що насправді відчуваєш себе тут, наче за склом...

Усі питають, звідки ти і що робиш
Їм вистачає, що маєш ім"я.
Не пробуй розповідати їм про себе,

Бо замість тебе вони бачать лише лице


Тоді я думала: немає на що чекати,

Час проминає, а життя одне
То не був легкий крок, казали, що втікаю. 

З білетом в руці в одну сторону.

Щодня та сама гра починається, 

І нагадує дитячі сни
Хочеш розбити скло, а воно гнеться 
І за ним усі, а навпроти - ти

Залишилась одна, то пишу довгі листи

Немає грошей, замало ще знаю.
Дізнаюсь багато слів, майже все розумію,

А світ виглядає так, ніби він за склом.. 

Коли мене минають байдужі перехожі,

Хочу вірити, що цей туман розсіється.
Що зможу насправді чогось доторкнутись,

Що чудо станеться і зникне скло...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.